Manisa Escort Hande

Merhabalar ben hande 22 yaşında çıtır üniversiteli escortum.. Manisa da kendi evimde elit beylere hizmet veriyorum.. resim bana aittir.. harika vücudum ile inanilmaz bir gün yaşatacagıma emin olabilirsiniz..

Manisa Escort Hande

Reklamlar

Manisa Escort Hande” üzerine 306 yorum

  1. hande hanım degişik fantezılerden hoslanırım tel numaramı brakıyorum ararsanız sewınırım 05376840133 ii gunler donmenızı beklıcem

  2. slm hande hanım ben salih 26 yaşındayım müsait bir zmanda sizinle görüşmek isterim ben de izmirde oturuyorum sizden cevap bekliyorum iyi günler

  3. merhaba hande izmir bornovadan volkan sana nasıl ulaşacağımı bilmiyorum ama 3 aydır araştırıyorum bir turlu bulamadım numaranı 542 760 7333 den ulaşırsan sevinirim

  4. hande ben manisa soma da mühendis olarak çalışıyorum 30 ağustos tatil ve ben manisaya gelicem ara buluşalım yoksa bi daha gelemem çalıştıgım için telefonum 05446398312 acil ara

  5. hande selam…özel bir şirkette yöneticiyim…bana görüşme şartlarını mail atarsan değerlendirip dönebilirim…hoşçakal

  6. Merhaba canım!
    İletişim bilgilerini mail atabilirmisin?
    Mail adresim:serkan_gemci35@hotmail.com

  7. manisada üniversite öğrencisiyim 21 yaşındayım sizinle hoş vakit geçirmek isterim 0545 338 50 45 ulaşırsanız sevinirim

  8. hande hanım eğer gerçekten vip iseniz ve bana benim özel olduğumu hissettirebilecekseniz inanki ücret sorun değil 5532886378 bekliyorum telinizi

  9. selam hande hanım çok sesksiniz ondan şüpem yok zaten num 05354724706 bana çağ veye mesaj yeterli tşk hande hanım

  10. merhabalar hande hanım manisa merkezde kalıyorum en yakın zamanda görüşebilirmiyiz

  11. selam ben manisadan ibrahim.celal bayar mezunuyum.şu an yine manisa da satış müdürlüğü yapıyorum.gayet yakışıklı ve bakımlı biriyim.sizinle keyifli baş ağrıtmayacak dakikalar geçirmek isterim..bana ulaşırsanız sevinirim…0507 8680 444

  12. Merhabalar yarın iş amaçlı Turgutlu’ya geleceğim
    Sizinle görüşmek istiyorum
    Ararsanız sevinirim detaylar için
    teşekkürler
    0532 567 11 28

Bir Cevap Yazın

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s